lördag 31 mars 2012

Earth Hour

Jag och Maina bestämde oss för att vara med och delta i Earth Hour. Mestadels så var det jag som var på. Men vi hann precis laga klart maten och sen släcktes det överallt samt alla sladdar drogs ut. Maten avnjöts i skenet av tända ljus överallt. Sen spelade vi kort och bara var med varandra under den timmens nersläckning. Det var en ny upplevelse och jag märker att vänner över världen också har deltagit och anser att det är viktigt. Nu efteråt har vi fortfarande nersläckt överallt, förrutom datorn för tillfället och tv:n där vi ser filmen Slumdog millionarie.

1 kommentar:

  1. Jag missa tyvärr det i år och vi kunde inte släcka där vi var! Men förra året deltog jag och jag tycker om inte annat att det är en kul grej att göra! Låter som ni hade jätte mysigt iaf :D Fler såna kvällar ;) Kram

    SvaraRadera