söndag 17 augusti 2014

Söndagshäng

Första veckan på jobb efter semester är nu avklarad. Det har varit en väldigt lugn vecka på jobb, få barn. Så S och jag har hunnit göra mycket bla ett ikeabesök:) samt att mkt har blivit upphängt. Spännande att se vad våra 2 kollegor säger när dem kommer från deras semester.

I fredags blev det ett besök på Malmö festivalen och deras årliga kräftskiva. Det var jag, Sara, Sannie och Jane. Blev faktiskt lite besviken. För att vara ett 30års jubileum så var det inte mkt jippo. Tyckte dessutom att det var lite folk där både under kräftskivan men även på övriga festivalområdet. Ska in där mer i veckan, se lite band och prova mat.

Igår var det familjemiddag hos päronen. Mysigt. Bara älskar mina brorsbarn, skulle göra vad som helst för dem. Det gör jag redan!!! Körde cross och lekte att vi skulle på bal genom att håret kammades långt och fint.

Nu har jag precis avslutat frukosten. Radion går på högvarv och regnet smattrar mot taket i uterummet. Det är så lungt och stilsamt här. Avkopplande. Längtar efter mitt eget som jag hoppas finns inom en snar framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar