måndag 18 juli 2011

Firad på jobbet!

Det första jag fick reda på idag när jag kom från jobbet var att en kollega hade halsfluss, det är den andra på två veckor. Håller tummarna för att jag inte ska få det. Har varken tid eller råd för det. Vi klarade oss igenom dagen ganska bra, trots att vi skickade hem några som säkerligen hade rätt att vara där. Men det kändes lite som dem gick självmant när vi sa att det stod dem skulle ha semester idag plus att vi var två personal för lite.

Till mellanmålet dök Lena upp för att gratulera mig och ge mig en lite present från alla kollegor på förskolan. Fick en fin liten presentpåse fylld med toblerone och twix, 2 par örhänge och ett presentkort på Mobilia. Så nu måste jag dra mig till Mobilia för att kolla läget hur där ser ut. Har aldrig varit där förut vad jag minns. Min kollega nämnde till och med att det finns kartor där som jag kan ta för att kunna orientera mig ordentligt:) Tack för en underbar present och skoj att L tittade in trots att hon nu avnjuter sin sista semestervecka.

1 kommentar:

  1. Låter som en bra dag då ju!! Firande på jobb är ju inte heller helt fel :D Kram på dig gumms :D

    SvaraRadera