lördag 16 juli 2011

Nedräkning

Det var ett tag sedan jag skrev och det har hänt en hel del på senaste tiden. Bland annat så var jag och såg Bon Jovi - det vara riktigt grymt!!! Ska köpa biljetter nästa gång ett tillfälle finns:)

Just nu pågår en nedräkning för min del. Det är dem sista minuterna på mitt 24:e levnadsår. Om 36 minuter är jag närmare halvvägs till 50 än vad jag är just nu. Men på något sätt ser jag ändå framemot att bli 25. Fast det känns som mina planer som jag smider borde ske nu, för ju äldre jag blir dessto svårare kommer saker att bli. (Tror jag).

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att morgondagen kommer innebär bättre och roligare stunder än vad denna dag har bjudit på!

Sov gott alla!!

1 kommentar:

  1. Ja, nu börjar det gå utför My! Haha, nejdå! Du har precis börjat leva livet ju! JAAA! Hurra för att vara 25! Tänk så UNG du är!!!! Hurra hurra hurra! Puss å kram Bella

    SvaraRadera