tisdag 14 juni 2011

Enorm längtan efter dig!

Min älskling åkte till Stockholm idag och jag saknar honom redan imorse när jag gick utanför lägenheten. Har precis kommit hem från denna månads APT och här är så tomt när jag kommer hem. Vetskapen om att man komme vara ensam ett par dagar gör mig lite ledsen. Vill ju alltid ha Maina när mig. Men du är alltid nära mig i mitt hjärta, för där finns du alltid!!!! Dessutom ska jag passa på att iordningsställa lägenheten tills han kommer hem igen. Inte för mycket bara vill ju att han ska vara med och bestämma!

Saknar dig min älskling och längtar efter dig och tills du kommer hem. Men under tiden vill jag att du njuter av din Stockholmsresa:)

Ps. Idag har jag sådan fruktansvärd skallevärk!!

1 kommentar:

  1. Men du är snart inte ensam! Inte när jag kommer på besök!!!! :D Puss

    SvaraRadera