onsdag 8 juni 2011

En Lotte-dag

Finally fick jag umgås med min underbar Lotte! Fan vad jag längtat efter henne. Jag mötte upp henne på Entre där vi tog en runda bland alla kläder och hittade ett och annat fynd som följde med oss hem:) Vi hann även med en fikapaus som innefattade cheesecake och smoothie...mums. Lite mer shopping och ett besök hos frisören. Det är ganska skönt att ligga där i stolen med massage och få håret tvättat och masserat. Bara njöt i fulla drag. Håret klipptes det mycket på och Lotte gick hela kvällen och formligen ÄLSKADE mitt hår:) Hem till lägenheten där hon inspekterade den och sen blev det kvällsmat på balkong till massa sexsnack. Nu ikväll blev jag medlem på Klubb6 och det är roligt att se alla som söker partners och diverse ligg. Är endast där inne för att läsa deras kommentarer. Hihihi.

Fan vad jag älskar sex, snack och allt runtomkring det. Haft en underbar dag med Lotte!! Hoppas snart på ett återseende!

1 kommentar:

  1. Låter som en jätte mysig dag!! Men jag är besviken på att här inte finns bild på din frisyr!!! Klubb6?? Hmm men My då! Hehe vi får träffas och snacka sex då då!! Har säkert en massa nytt att ta upp (eller inte?!) Det löser sig som alltid! Vi får ses snart! PUSS ps: efter den 15e kan vi ses MYCKET mer (om du kan)

    SvaraRadera