lördag 11 juni 2011

Studentskiva

En vecka till har gått i mitt liv. Fattar inte att det går så snabbt! Idag har vi sagt hejdå till en pojke på jobbet som slutat idag och som ska börja skolan. Tråkigt när dem lämnar oss, men får hoppas på ett återseende och att det går bra för honom!

Ikväll var det bussen till päronen direkt efter jobbet. Slänga in sig i duschen och fixa sig snabbt. Sen bar det av till Kågeröd på studentskiva till kusin Kenny. Det var roligt och se honom samt mina andra två älsklings kusiner. Fick ju även busat en massa med Melvin, Albin och Ellen med. Love them! Kvällen har varit trevlig och nu väntar jag på att Maina ska komma hem från den examnesfest han var på hos Sara som gick ut från tandvårdshögskolan.

Imorrn kommer ett flyttlass hit med möbler. Ska bli skoj!!

Ps. Jag skäms verkligen, vad gör jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar