tisdag 11 oktober 2011

Sex and the Xity


I lördags var det finally dags att möta upp brudarna igen för våra månatliga tjejkvällar. Tyvärr har den ju inte blivit av tidigare då jag varit sjukskriven och så. Men nu i lördags så smällde vi på stort hemma hos Bella i Helsingborg:) Det var SATC-kväll. Alltså Sex and the city. Jag mötte upp Magda på Knutpunkten och sen styrde vi oss mot Bellas lägenhet. Direkt när vi kom dit, klev vi in på en vernissage. Där bjöds det på Cosmopolitan så klart och en massa plocktilltugg. Riktigt gott var det och roligt med tema dessutom. Kvällen fortskred med mat och fler drinkar av olika slag.
Vi plockade även fram lite spel och lekte charader. När klockan började närma sig midnatt fixade vi till oss och gjorde mitt hår för att sedan bege oss ner på stan och till Tivoli. Kom dit svepte några tequila och sen var det dans för hela slanten. Blev irriterad då det var en snubbe som spillde öl över hela min rygg. Störigt. Sen blev Magda och Bella uppraggade men när de fick reda på att dem var MILFAR som fortfarande var tillsammans med pappan till barnen gick dem vidare. Jag hade en kille som kom fram till mig och sa att jag var så söt och han ville ge mig en kram (blev även något pussande vid mitt öra:)) Det är ju smickrande att höra. Dansade även med en tjej som drog upp mig! När vi kände oss nöjda och färdigdansade drog vi hem till Bella igen för att få vår skönhetssömn. På morgonen blev det en härlig frukost med nyköpt bröd/bullar. Magda lyckades även spilla ut en hel kana vatten då hon inte vet hur man häller:P Dock landade det lite över mig!!!Ser framemot nästa träff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar