måndag 9 augusti 2010

Ensam, picknick, The Studio

Sedan i torsdags har jag suttit hemma ensam, då Maina drog till Norge. Fan vad ensam man har känt sig. Alla har typ varit bortresta och lämnat mig ensam hemma:(. Kul för dem, tradigt för mig. Vilket fall som fick jag tvättat upp all tvätt och städat lite, ytterst lite. I lördags hade jag en picknick med tjejerna vid Kärnan i Helsingborg och lilleman Lucas var så klart med. Han och jag badade fötterna i den äckliga fontänen. Mysigt. Det var härligt att bara sitta och snacka lite, blir ju tyvärr inte att vi ses så ofta och ännu mindre kommer det att bli när en av oss sticker till Falun....det blev mkt snack, glass och fönstershopping. Åter hem till ensamheten, men i söndags träffade jag dem igen. Jag och Lotte var först ute på en lite shoppingrunda då det blev inhandlat ett par blåa ballerinnaskor och en ljusrosa kofta. Lunchade på ett av mina nya favoställen, typ Subway fast ändå inte. Vi mötte upp med Bella och Magda på centralen och for till Turning Torso för fotografering. Registrerade oss och snabbt blev vi sminkade, men sen fick vi vänta lite mer än 4h innan vi kom och och blev fotade. Helt oaccetabelt. Bella hade brått hem så hon hann inte ens se sina bilder. Det blev bara jag som köpte bilderna:D. Får lägga upp dem med vid ett annat tillfälle. Måste bara säga att vi blev jäkligt snygga allihop!! Sjukt heta!

hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar