söndag 17 oktober 2010

På promenad

Malmö är en märklig stad och ibland är jag lite rädd för att gå runt här, med tanken på allt som pågår här just nu. Vilket fall som så var jag ute och gick på promenad igår. Jag var klädd i jeans, munkjacka och jacka med hörlurar inpluggade i öronen. Jag går henmifrån runt hela mitt område och upp mot sorgenfri. På väg tillbaka hem kommer det en snubbe ca 30 bast och frågar om jag är ute i buisness, om jag vill ha sällskap. Trodde fan aldrig att jag skulle bli tagen för at vara prostituerad.....men den dagen jag hade igår, satte det faktiskt ett leende på mina läppar. Ett leende för hur jävla dum han var!! Märkliga folket i Malmö

hejsvejs

3 kommentarer:

  1. Usch gillar inte Malmö för dess konstig het!! Flytta till helsingborg vet jag :D:D:D:D

    SvaraRadera
  2. Min kusin hade en pojkvän som arbetade vid bussgaraget som låg vid värnhem/sorgenfrid.
    När hon skulle möta upp honom en gång togs hon också för att vara prostituerad för att hon var i de kvarteren och vad jag förstod var det i de kvarteren du promenerade i, eller.
    Torskar och konstiga människor finns i helsingborg också !!!

    SvaraRadera
  3. Japp det var i dem kvarteren jag rörde mig i.

    SvaraRadera