fredag 29 oktober 2010

Pappa - dotter dag

Ikväll har det varit en underbar pappa - dotter kväll. Där vi först beställde hem mat när jag väl kom hit. Har en sjuk pojkvän hemma. Maten avnjöts framför tv:n till filmen "En galen professor". Vi hamande mitt i scenen då dem sitter hemma vid matbordet och släpper ifrån sig en och annan brakar. Mysigt när man ska äta. Eller så har jag vant mig från jobbet:P. Vi såg även Dobidoo...Lasse Kronérs klipp var skojigt. hahah. Sedan efter tv:n och så...började vi med att riva ner tapeter i stora rummet. Det påminner mig så om när jag var liten. Tänk att vissa minnen etsar sig fast ordentlingt. Egentligen var det inget wow-minne, men det är det för mig. Jag fick ju spendera ensam tid med min pappa:) vi gjorde precis likadant då med att riva ner tapeterna och torkade väggarna med vatten, samma som vi gör ikväll. Tycker om dessa stunder, även fast vi kanske inte utbyter mer än några få meningar så är det ändå tiden med min älskade pappa som är viktig:)

Ska förresten återgå till att hjälpa honom nu.

hejsvejs

1 kommentar: