onsdag 18 april 2012

Norge - Stryn

Igår kväll så samlades vi då i bar för lite förfriskningar vid 19.30. Då pratade vi om dagens upplevelser, men bestämde även hur morgondagens upplägg skulle se ut. Samtidigt så skickades det även runt en bild på mig och Shpresa, när vi slocknade till i bussen på väg till hotellet. Visst såg man för jävlig ut, men tur att man bjuder på sig själv. Jag var trött, illamående och smått åksjuk så det hade sin förklaring till varför jag valde att sova en liten stund. När drinken började ta slut gick vi in i matsalen och förfriskades ännu mer.Naturligtvis skulle vi äta också, men det var svårt att välja vad man skulle ta då det fanns så mycket gott. Det var ju buffé, så det fanns fisk, varm mat, kall mat, efterrätter, bröd, sallader. Men eftersom det inte är så ofta man bjuds på skaldjursbuffé, så blev det så klart det bordet jag jag fastnade vid. MUMS!Efter en trevlig middag, men mycket intresanta disskusioner allt från bussen, avdelningar, upplevelser och Utöya började middagen lida mot sitt slut (efter flera timmar alltså). Jag och Shpresa stack till nattklubben Alex, som ligger på bottenplanet på hotellet. Det var inte många där, tur var väl det för då hade vi dansgolvet helt för oss själva:) Anderes kom också och joinade oss en liten stund. När vi shakat loss ett tag, gick vi till mitt rum och satt där och pratade hela natten. Åtminstone framtill att vi kände att ögonlocken börja hänga lite väl mycket. När huvudet sedan fallit till kudden, slocknade jag direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar