söndag 11 juli 2010

Memento

Idag har jag varit och spelat minigolf med tjejerna. Vi startade upp eller Bella startade upp gruppen Memento och jag joinade. Så idag hade vi vår första träffa och spelade minigolf. Bella vann, Rebecca 2:A, Matilda 3:a och jag kom sista. Men det viktigaste är inte att vinna utan att man har roligt och inte ger upp. Rebecca och jag kom överens om att det var lite fusk för Bella och Matilda hade spelat där inne och tränat sig....Nästa träff bestämmer Matilda men det lutar väl åt bad.

hejsvejs

1 kommentar:

  1. En gång tidigare hade vi spelat där så det var ju inte jätte mycket träning!! Men jag brukar spela minigolf minst en gång om året! Så kanske därför jag är så grym :D hehe! Men ni kämpa bra iaf! Ja, vi får se vad som händer nästa gång :D Kramar

    SvaraRadera