lördag 14 maj 2011

Biomys och träning

Veckan har gått så fort och jag hinner knappt med det jag ska göra. Men man får ju lära sig att prioritera. Igår var det fredagen den 13...spoky. Ja jag kan ju inte påstå att det hände något läskigt igår, även fast man kan vara lite skrockfull. Igår gick jag på bio - fast and furious. Satt själv i biomörkret med en massa andra. Kändes inte så ensamt att gå själv denna gången som förra. Varför ska man inte få göra det, utan att det känns dumt? I så fall kan man ju gå miste om saker. Filmen var sjukt bra, den har allt. En av de bästa filmerna jag sett detta året!! Se den. Maina stod och väntade på mig utanför bion och vi traskade hem.







Idag lördag, har jag varit lite i städfarten. Har bland annat diskat och plockat undan lite. Och det känns ju alltid skönt att få ordning och reda. Men jag förstår inte hur mycket skit man kan samla på sig. Det är helt ofattbart. OCh med skit menar jag inte smuts utan saker. Sedan i eftermiddag har jag varit och tränat med Elsa. Det blev ett crosstraining bas pass. Svettigt, men underbart skönt efteråt. Hemåt och duscha och sen lagade jag och Maina en köttfärspaj tillsammans som det snart är dags för att avnjuta. Senare ikväll ska jag träffa Elsa igen och det blir väl lite mys med Eurovision Song Contest - gå Saade (får väl heja på Sverige trots att Saade inte var min favorit) och någon film med lite gottis:)



1 kommentar:

  1. Åhh visst är den filmen underbar!!! Klart man ska få gå själv, även om jag aldrig hade velat göra det!!!! Låter skönt med träning! jag är ju också igång som tusan nu!!! Så vi är såå duktiga! Hoppas du gillar Eurovision då :D Kram och puss

    SvaraRadera