söndag 1 maj 2011

Tänk att man ska bli förälder:)

Tänk att man ska bli förälder - världsförälder:) Sitter och tittar på Humorgalan för varenda unge. Beslutade mig för att bli världsförälder och hjälpa alla utsatta barn att få ett bättre liv. Ett sådant man själv fick när man var liten. Alla barn, alla människor har rätt till ett bra liv!!


Bli fadder du med! Även fast man kanske inte kan skänka 100 kr varje månad kan du åtminstone ge ett litet valfritt belopp. Några enstaka kroner är bättre än inga mynt alls. Och alla har några enstaka mynt som ligger och skramlar någonstans, gör något vettigt av dem. Hjälp din näste!! Hjälp framtidens barn!!


Har även varit inne i gåvoshoppen och funderar på om jag ska köpa malariapaketet, poliovaccinet, mässlingsvaccinet eller hjälpa till med rening av vatten. Skulle gärna vilja ge allt. Men åtminstone köpte jag en nål till mig och en till Maina. Det innebär att vi kämpar för varenda unge i världen!!!

2 kommentarer:

  1. Oj oj fadderförälder! Inte illa My! Ett steg på vägen! Nästa steg är egna barn :D PUSSSS

    SvaraRadera
  2. Inte fadderförälder utan världsförälder, jag stöttar alla barn och inte ett speciellt:)

    SvaraRadera