söndag 1 januari 2012

2011 års lista

Precis som alla andra tänkte jag fylla i det gågna årets lista över händelser...

Årets.....
Höjdpunkt: Zanzibar med älskling och hela Kenyaresan och spendera tid med Mainas familj!
Överraskning: Att äntligen få en lägenhet
Äventyr: Parazaling - fy fan vad underbart det var
Tradition: Att träffa brudarna en gång i månaden
Fest: Det måste vara gårdagens fest:P Det har dessvärre inte varit supermånga fester det gågna året med Satc-kvällen var en av dem roligaste.
Kärlek: Maina
Chock: Siffrorna på vågen
Lärdom: Ta inget förgivet
Framgång: Att examensbeviset äntligen har landat i min hand.

Slöseri: Kommer inte på något, men man slösar väl ständigt pengar
Skratt: Det måste vara den efterlängtade resa med mamma som äntligen blev av, där vi skrattade oss igenom varje dag <3
Krångel: Pim
Flopp: De nyinköpta strumpbyxorna som jag spräcker vid provning hemma.
Tv-program: Homeland och Den som dräper
Konsert: Bon Jovi - vem annars??
Människa/människor: Min älskling som står ut med mig varje dag och underbara vänner som finns och stötar i svåra situationer (ni vet vem ni är) och så klart mamma och pappa som ständigt ställer upp i alla lägen.
Läger: Sövde - lägret med mina kollegor i 2 dagar
Sjuka: Jag har aldrig upplevt så många nya sjukor på ett och samma år. 2011 började med vinterkräksjukan sedan blev det halsfluss, campylobacter/salmonella och en spricka i foten (som för övrigt fortfarande finns kvar).

Mitt 2011 har varit ett bra år men jag hoppas 2012 blir det bästa!!

Gott Nytt År alla och god fortsättning på det nya året!

1 kommentar:

  1. Låter ändå som du haft en underbart år oc jag längtar efter att få dela nästa år med dig :D Kramar

    SvaraRadera