måndag 23 januari 2012

Förfest och Etage


Etage


Fredagen gick åt till att tvätta och städa i min ensamhet. Tradigt så därför sket jag i städningen och gjorde det på lördagen istället. Vid 18 mötte jag upp Sanna på Entre och vi handlade mat med oss hem som vi skulle ha till festen. Maggan och Emelie kom vid 19 och då stod jag och Maina och lagade mat - det blev stark kyckling tacos....mums. Och vad är inte fest utan lite spill?? Sanna välte ut ett helt glas rödvin över min vita vägg i köket! Man kan se lite ränder, men vet man inte om det så ser man inte det. Det blev mycket snack och sedan blev det även lite "charader" och "med andra ord" och självklart vann jag 2 av 3 omgångar. Jag är bara så bäst! Sanna stack hem vid 24 och då fixade jag till mig och vi drog vidare till Wonk. Dessvärre hade dem flyttat så vi gick istället till Etage och där fortsatte vi med drinkar och en massa dans. När Emelie stack vid 03.15 bestämde jag och Maggan för att stanna kvar och fortsätta dansa tills dem stänge så vi drog där ifrån 05. Sedan blev det lite fyllemat och en taxi hem. Helt underbar kväll var det! Längtar till nästa. Jag och Maggan har sagt att vi ska ut minst 1 gång i månaden:) Gårdagen blev det att sova länge, vilket jag inte gjort sedan Rönnen och sen blev det slappedag med den obligatoriska pizzan. Tyvärr var pizzan inget vidare, så där käkar vi inte igen. Det är helt klart värt att gå 15 min för en god pizza.


2 kommentarer:

  1. Helt fantastisk kväll :) längtar till nästa gång!

    SvaraRadera
  2. Synd man missa en sån kväll ju! Fast jag som är mamma hade blivit trött tunt 24 haha!

    SvaraRadera