söndag 15 januari 2012

A busy weekend

Efter jobb i fredags stack jag och Maina direkt hem till mina päron för lite käk (Tacos - Albins favoritmat9 och julgransplundring med Ellen, Melvin och Albin. Det blev mycket plundring av både godis, böcker, ficklampor och reflexer. Sedan blev det så klart en massa bus med faster som självklart jagade dem runt hela huset:)

I lördags var det upp tidigt och iväg till Helsingborg där jag mötte upp med Bella och vi stack direkt till Anina - för att kolla brudklänningar till Bella. Vad många otroligt vackra brudklänningar dem hade, ville själv prova. Vi valde ut ett antal till Bella som hon skulle prova. När hon kom ut i den första och fick både tiara och slöja på sig. Fy fan vad vacker hon var, både jag och Bella fick tårar i ögonen. Dem andra klänningarna hon provade var också fina, men inget gick upp emot den första! När hon hade gått igenom alla och provade den igen, kom tårarna tillbaka.

Myset fortsatte hemma hos Bella där vi satt och snackade en massa om hennes bröllop och jobbet osv. Vi käkade pizza och kollade filmen "Real Steal" - sjukt bra! Åter hemma så blev det "SEx and the City - the movie" det enda som fattades var brudarna. Underbart roligt att vara med när Bella hittade sin rätta brudklänning och köpte den:)

Idag söndag har jag varit en guppande anka tillsammans med Albin och Markus. Det var upp tidigt och åka till Gunnesbo för att sedan åka vidare till Karlsundsbadet i Landskrona. Där bytte Albin om med mig och sen var det bara badande i 2h. Det blev en hel del rundor i strömmen, lite rutschkana både med Albin och tävling mot Markus. Vi simmade ut och klättrade på väggen. Underbar dag med Albin:) Nu ikväll sitter jag bara och slappar, snart dags att laga mat.

1 kommentar:

  1. Ja, din helg låter ju helt underbar iaf. Speciellt delen med mig i den ;) Såklart!! Ja, vem skulle annars varit med när jag hitta den rätta alltså om inte du <3 Love you babe!! Puss å kram

    SvaraRadera