lördag 28 januari 2012

Underbar dag

Idag har det varit en underbar dag! Imorse när jag vaknade gjorde jag mig redo för att sticka till Barsebäck, alltså hem till mina päron. Pappa hämtade mig i Lödde centrum, vi handlade bullar och sen åkte hem för att äta lunch. Innan lunchen ställde jag mig på vågen, för var ganska nyfiken att se om det hade hänt något. Åh vilket glädjebesked jag fick - 6kg!!! Yeii för mig! Jag har även minskat omkretsen med 3 cm. :)

Efter lunchen stack pappa till frissan och jag och mamma tog en promenad genom hela byn. Det var skönt och väldigt uppfriskande och sen när man kom in i värmen igen var man röd om näsan. Resten av eftermiddagen myste vi genom att spela lite yatzy, suduko och att snacka. Vi käkade middag och sen blev jag hemkörd då mamma och pappa skulle till arenan och se cirkus de solei.

Nu ikväll har jag streamt en gammal serie "Summerland" och kollat några episoder. Tänkte nu försjunka mig i den 3:e boken i Twilightserien "Ljudet av ditt hjärta".

1 kommentar:

  1. ÅHH GRATTIS!! Gud vad kul med vikt minskningen! Själv har jag inte vågat ställa mig på vågen på ett tag haha! Måste komma igång med något snart alltså! Men hittar inget roligt :/ Men jätte kul å vilken toppen dag du verkar haft!!! Kramar

    SvaraRadera