lördag 4 februari 2012

Myskväll med hyrfilm

Igår var Sannie här, en arbetskollega till mig som blivit mycket god vän:) vi började med att köra och handla lite mat efter jobbet och vi bestämde oss för ungsbakade rotfrukter och kyckling med sallad och glasstårta till efterrätt. Efter mataffären blev det Hemmakväll för att hyra lite filmer. Väl hemma hos mig började vi med att fixa maten och medan den stod i ugnen kollade vi på film. Första valet blev "A little bit of heaven" med Kate Hudson. Vi hade valt bort en film, för vi trodde vi skulle gråta floder av den. Men denna film var inte mycket bättre. Jag satt och grät och grät och grät. Den var verkligen en fin film och jag gillade den mycket. Helt värd att se!

Efter filmen blev det The voice och en massa, massa snacka om oförklarliga saker bland annat som man verkligen inte kan förklara samt om medier och spåtanter. Det blev en film till "The horrible bosses" men jag tror varken jag eller Sannie såg hela filmen, för vi somnade. Vaknade upp i slutet:P Men idag har jag sett klart filmen, men den var inte lika bra som den första. Det var en mysig fredagskväll. Måste planera in fler sådana med Sannie!!

Idag ska jag till Bella på tjejkväll och det är litegrann temat utmaningarnas kväll! Ska bli kul att se brudarna igen:)

1 kommentar:

  1. Jag vill också se denna nu! Tror det blir nästa film att se!! Annars verka ni ju ha en super mysig kväll! Tack för igår gumman! Lika trevligt som vanligt :D Puss å kram

    SvaraRadera