söndag 12 februari 2012

Gamer Night

Årets första tjejkväll var i Helsingborg hos Bella och temat var Gamer Night. När vi kom dit placerades en drink i min hand direkt, vilken jag gillade skarpt. Det åkte nämligen ner ett par sådana:) På dagens schema stod det ett x-antal spel som skulle göras för att till sist kunna kora en vinnare! Det blev kortspelet 31 som vi började med och det spelet vann jag:) Sedan blev det avbrott för att ätaReclett (- en sorts grill) kyckling/köttbitar med en massa tillbehör...mumsigt. Sedan blev det ännu mer spelande med Singstar som jag verkligen kickade ass i och vann hela. Efter det blev det Gäster med gester som jag också vann. Så kvällens vinnare blev JAG:D



Förrutom allt spelande blev det även en massa pratande och så kollade vi såklart på årets första deltävling i melodifestivalen. Det var en trevlig kväll och nu måste jag planera för nästa, då den ska vara hos mig. Några föslag??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar