lördag 25 februari 2012

Albinboost

I torsdags hade jag bestämt mig för att hämta upp Albin på förskolan och busa med honom, då jag slutade tidigt. När jag väl kom dit och hämtade honom är det första han säger till mig; farmor brukar ha något gott med sig till mig. Jaha svara jag, då får vi väl gå och handla något gott. Vi går hem och lämnar våra saker och går/springer sen till affären. DÄr blev det en ring och varsin godispåse och varsitt stort marabou choklad. Sen bär det hemåt till soffan och barnprogram där vi mumsar på allt gott (nja ett par bitar blev det i varje fall). Kuddkrig hann vi också med innan Markus kom hem och började laga mat. Det blev även en lek som kallas sälen innan maten var helt färdig. Efte vi käkat spelade vi spel och sen somnade Albin i mitt knä framför tv:n. Så nu har man fått en ordentlig Albin boost som håller i sig ett tag! Mysigt!

1 kommentar:

  1. Åhh, vad super mysigt det lät! Aldrig fel att ha en sån eftermiddag! Är du värd! Kram

    SvaraRadera