torsdag 26 januari 2012

The Brazilian Body

Jag har blivit ett riktigt hälsofreak. Förrutom att träna flera gånger i veckan, har jag även ändrat mina och Mainas kostvanor (mot Mainas vilja) till det bättre. För min del har jag plockat bort pasta, potatis och ris i den mängd man kan. Vill säga finns där annat ätbart så ser du inget av det på min tallrik. För att Maina inte ska klaga för mycket serveras han det såklart. Sen har jag även plockat bort vetemjöl och äter bara knäckebröd/bröd med rågsikt och massa andra nyttiga saker såsom linfrö och solroser med mera. Dem recept jag numera lagar efter, gör mig riktigt mätt varje gång. Härlig känsla att mitt sötsug är borta och att jag har mer energi att ge varje dag. Nu ikväll körde jag ett pass hemma med instruktioner från en DVD jag köpt "Brazilian Body". Den ska göra min kropp slim och nä Laura silikonbrösten ingår inte:P
Nu ska jag hoppa in i duschen och få bort svettlukten. Sen ska jag äta lite frukt och försöka få Maina att mumsa en och annan bit:)

3 kommentarer:

  1. Oj!!! Vad duktig du är! Önska jag också kunde ändra mig så!! För din skull å för det är kul, mät alla dina mått och sen gör det igen om ca en månad så kn vi se hur det gått :) det är skit kul enligt mig för då ser man liksom att wow 5cm här och 3 där!!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Grymt jobbat gumman!!! Hejar på dig :) Massa kramar

    SvaraRadera
  3. Ja Heja Heja mig!! Jag mäter mig redan och ser smått förändringar! Det är ganska lätt att ändra sig, det var inga direkta problem alls. Pusss

    SvaraRadera