torsdag 27 maj 2010

en mysig dag

Haft en underbar dag på jobbet idag, med små solglimtar och solsken. (mestadels av tiden under utflykten var underbar bortsett från vissa barn). Försov mig imorse, men efter att ha slängt på mig kläderna och sprungit utanför dörren till bussen var jag på jobbet 07.22. (Vaknade 06.50 börjar 07.15. Tar mig ca 30 min att ta mig till jobbet). Grymt jobbat tjejen!

I eftermiddag myste jag med Nina på stan. Gick och kollade i massa affärer och tog en fika på Espresso House så klart, vart annars? Mysigt att träffas och bara snacka en massa om allt som händer i våra liv. Hoppas det löser sig med foten och allt annat. Längtar till nästa fredag!!

Ska laga käk nu.

Hejsvejs

1 kommentar:

  1. Espresso House is the shit!! Charlies lillasyster jobbar där i Ängelholm dock!! Men vilket rabatt hon får!! Så ibland när hon är på besök har hon med sig god kaka eller liknande! Mums!! Alltid kul att träffa vänner och inte helt fel med en bra dag på jobbet!! Visst är det roligare att jobba än ha vfu?? Kramar

    SvaraRadera