onsdag 26 maj 2010

Varför ska man alltid fundera en massa? Jag skulle bara vilja leva i nuet. Helst hela tiden. Men där finns alltid något annat man måste tänka på, hur man ska hantera det som komma skall. Det har varit lite så idag. Känt mig lite som en zombie på jobbet. Det är rena hallabalo i mitt huvud av alla tankar som far runt omkring, alla måsten, alla saker som ska fixas till olika tidpunkter. Aawww hjälp mig! Vet inte vart jag ska börja någonstans, måste börja göra listor på alla måsten som ska göras nu och vilka man kan skjuta lite på framtiden. Men nu ska jag slänga mig ett tag på soffan och vila 15 min innan det är dags att gå ut till barnen igen.

hejsvejs

1 kommentar:

  1. antar att man måste fundera en massa då man ska ha pengar till allt man vill som man funderat om!! Visst kan man leva i nuet men i slutändan måste man ändå planera!

    Lister är bra!! Planera rätt och ha en kalender till alla planer!! Dubbelbokning är inte bra ju haha!! Hoppas de löser sig! Du kan alltid snacka med mig!! Kram Bella

    SvaraRadera