torsdag 6 maj 2010

Mot Karlskrona - Gdynia, Polen

Sitter på tåget upp till Karlskrona nu, passerade just Karlshamn. Har suttit på tåget sedan 15.28. Bara 45 minuter kvar och sen ska vi byta till buss, som ska ta oss till färjeterminalen Verkö. Sedan blir det som sagt 11h båtresa. Anledningen till att det blir båten är för att jag vann denna resa på midsommarafton. Egentligen var det för 4 pers, men vi hittade ingen som kunde de datum vi kunde, så därför bestämde vi oss för att dra själv. Vilket jag tycker är skönt, för nu kan jag spenderar en hel helg med min älskling. Kan vi behöva, att bara för ro om varandra. Eller han får ro om mig:D. Våra spabehandlingar är nu bokade, och jag ser framemot lite ompyssling och avslappning. Förrutom det så känner jag mig bränd på näsan, det gör ont:(

Måste förresten bara nämna att innan tåget avgick, avnjöt jag en frappe på espresso. Fick flashbacks av Thailandresan med Magda. Underbara minnen:D

Hejsvejs

2 kommentarer: