söndag 30 maj 2010

Mors dag

Grattis på morsdag mamma! Var och firade morsdag igår hemma och fick träffa Ellen för första gången och de andra små trollen med. Vad stora de har blivit och vad mycket dem pratar. Vi cyklade, lekte, kastade boll, blåste såpbubblor och jagade dem. Vi plockade även rabarber och åt dem, Albin och Melvin bara älskar det. Mamma fick 2 konsertbiljetter till We will rock you (tror jag den heter), konsert med Queens låtar. Jag sa även till dem att de kunde komma till Malmö tidigare så vi kunde ut och käka.

Jag har kommit på vad jag önskar mig när jag fyller år. Jag vill gå en danskurs och lära mig pardansa. Hade inte det varit skoj?? Jag brukar ju önska mig upplevelser, tycker det är det roligaste och det kommer man alltid ihåg.

hejsvejs

1 kommentar:

  1. Vill Maina gå med dig då?? Jag hade också velat gå på pardans! Men vet i katten om Charlie skulle ge med sig på det tyvärr!! Hoppas allt är bra annars! Kramar

    SvaraRadera