tisdag 22 juni 2010

Ganska orättvist.

Alla pratar hela tiden om att "oh det känns som jag redan har gått på semester" eller "oh bara 1 vecka kvar tills jag börjar min semester". Känner det en aning orättvist för själv så ska jag jobba hela sommaren och har 1 veckas semester endast i slutet av aug...Längtar dit! ´Men om det blir så här fint väder hela sommaren så ska jag inte klaga alls. Bara lite. Jag kommer ändå fylla den med picknickar och grillnigar och diverse andra roliga saker. Ska se om jag snart kan göra en liten tripp till Göteborg. Bella det kommer fler turer upp till Ullared och det kommer ske någon gång i sommar:D

Maina och jag var ute och åt igår och sen på bio. Det var dags för Streetdance i 3D. Filmen kändes precis som alla andra dansfilmer. Ni vet tuffa streetmänniskor möter balettfolk, de ska försöka komma överens. Flicka är kär i pojke, pojke överger. En annan pojke blir kär i flickan och de blir tillsamman. Den typen av film var det. Men de som känner mig vet att jag älskar dansfilmer, så den var bra. Väldigt högt ljud på filmen bara. Tack älskling för en bra kväll!!

hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar