söndag 20 juni 2010

Ullared

Igår blev det en tripp till Ullared med Lotte. Var hos dem vid 09 tiden och sen körde vi strax därefter. Lotte var lite upprörd för att hon skulle missa kungabröllopet, men tack vare Michel så fick vi se lite bilder då och då som mmsades till oss:D. På bara 2h var vi uppe och hade parkerat oss och begav oss först till sexshopen och inredninsshopen innan vi tog oss en korv och gjorde oss redo för att trängs med alla galna tanter inne på Gekås. Vagnen fylldes snabbt med allt det tråkiga till hemmet såsom diskmedel, diskhandskar mm. Sedan blev det snabbt besök på herravdelningen för att leta kallingar till Maina och arbetsstrumpor till pappa, som vissade sig komma in först vid 14. En sväng inom barnavdelningen där jag hittade en söt liten nyckelpiga bodyklänning till Ellen, som hon ska få idag. Med allt det avklarat blev det äntligen min och Lottes tur att leta kläder till oss själva. Vagnen fylldes snabbt och det blev flera vändor till provhytten innan vi tog en liten fika för att orka fortsätta. Tillbaka till pappas strumpor då klockan var 14 men fick stå där och vänta medan den otrevliga personalen packade upp. Snabbt fylldes vagnen till dess bredd och inget mer gick i, då kände vi att det var dags att kontrollera vad vi hade lagt i och lägga av det som vi inte ville ha längre. Det blir ju lätt att man lägger i mer än vad man eggentligen behöver då det är så jäkla billigt där. Men många 10:or blir snabbt mycket pengar. Slutsumman hamnade på liteöver 2000 kr men då ska jag ha tillbaka pengar från jobbet, pappa, sanna och några andra. Så jag tyckte det blev många fynd...även till mig självD. När vi skulle gå till bilen vräkte regnet ner och vi sprang snabbt, så snabbt man kan springa med en överfull vagn, in till den asiatiska restaurangen för att få i oss något innan hemfärden. Det handlades även ett antal munkar som förtärades uner bilfärden, mellan skratten och musiken.

Måste bara tillägga att jag såg både Boris och Morgan....

hejsvejs

1 kommentar:

  1. Låter som en mycket trevlig tripp!! Jag vill också åka själv med dig någon dag!! Snyft! Men det kommer väl!! Så när ska vi ses? Många kramar!

    SvaraRadera