måndag 7 juni 2010

Kur 2

Då var det dags för omgång nr2. Känner mest bara ett oerhört hungerbegär just nu. Men med stöttning från de andra och speciellt min sambo, så tar jag mig igenom det. Vill man vara fin får man lida pin...eller som i detta fall gå hungrig. Det värsta är nu i början, innan magsäcken minskar, sen blir det bara lättare och lättare.

Hade förresten utvecklingssamtal idag, där jag i 5min fick springa och leta tolk...den vi hade bokat, dök aldrig upp. Det är intressant det här med tolkar, undrar egentligen om det inte sägs mer än det dem översätter. För jag tyckte de babblade på en massa, utan att vi fick veta något. Skönt är det i varje fall att det är över. Annars har dagen varit sådär tråkigt att planerna för kvällen blev inställda. Var egentligen meningen att Bella skulle komma hit och grilla, men då det regna så sköt vi upp det till nästa vecka istället. Nu har jag något att se framemot:D

Måste bara kommentera: Varför tar man jobb i affär om man klart och tydligt inte är intresserad av sina kunder, eller att ens hjälpa dem?? Säg upp dig!!

2 kommentarer:

  1. Jag har också något att se fram emot hehe!! Tråkigt att du inte haft en så jätte rolig dag men så är det ibland!! Vart har du nu varit?? Kram

    SvaraRadera
  2. Jag förstod det som att ni fick tolk ?????
    rätta mig om jag har fel. Vi kan snart samla en bok om våra tolk upplevelser.

    SvaraRadera