måndag 28 juni 2010

Tivoli

Efter att pratats vid och messat massa samt använt msn, blev det bestämt att vi skulle dra till Danmark och Tivoli. Vi träffades vid 15, växlade pengar och satte oss på tåget. Karusellfärden öppnades upp med bergbanan:D Bara älskar den. Sedan blev det en färd på vatten, genom sagolandet (fd lovetunnel). Jag gjorde något idag med som var enorma prestationer för mig, jag åkte Demonen. Demonen är en bergodalbana med loopar. Hatar allt som åker upp och ner, det är därför jag känner mig väldigt stolt och ganska kaxig av att jag åkte den. Den var helt ok, förutom sista loopen som enligt mig var den värsta. Bella bara älskar allt som var farligt, -ju farligare dessto bättre, som hon uttalade sig. Håller inte riktigt med...Fler karuseller åktes främst bergbanan och bumpingcars....fan vad skoj det var. Ska man åka bergbanan ska man sitta näst längst bak, för det är där man känner mest. Sitta längst fram suger rejält, man har ingen fart och det finns inget pirr i magen. Längst bak, slog man i kanten flera gånger. Näst längst bak är det som gäller och sen en "high five" på det:D. Gjorde en grymt snitslad bana på bumpingcars och fick in en del fina krockar på Bella nr 31...15 ruled!!!

Spareribs till middag och churros med softice till efterrätt. Mums.

Tack för en undebar eftermiddag/kväll Bella och för alla härliga samtalsämnen. Älskaar att umgås med dig. Puss

Hejsvejs

1 kommentar:

  1. Hihi Älskar att umgås med dig också JUH! Det bästa!! När ses vi nästa gång :D:D Ha de kramar

    SvaraRadera