lördag 5 juni 2010

Sex and the city 2

Då var helgen här igen och jag hade längtat till fredag en hel vecka. Jobbet gick ok och jag kunde dra hem tidigare eftersom jag jobbade in lunchen. Och sen för den delen gick vårt sista barn hem precis innan 16. Skönt. Åkte hem fixade mig genom att sätta på festmusik, ta två glas vin och change of clothes. Hann ta en drink ute med min underbara sambo i det härliga sommarvädret innan jag åkte till Gustav Adolf torg och mötte upp med Nina, go och glad. Vi gick för att hämta ut biljetterna till Sex and the City 2 och fick varsin Nutrilette. Haha vad snällt att dela ut dietdrinkar till alla som ska se filmen. Man får inte alls dåligt komplex. Nina och jag sket i det och stack till Jensen Steakhouse (eller vad fan den nu heter) och beställde in en flaska husets vita, nachos med kyckling och make your own ice-cream. Efter att avnjutit middagen stack vi till bion.

Sex and the City 2, fanns en hel del härliga skratt. Vet inte om jag ska säga att den var bättre än ettan, men helt klart värd att se. Speciellt om man älskar serien som vi gör. Vi snackade om att ha ett seriemaraton och se alla avsnitt. Efter filmen drog vi ner till Lilla torg och tog varsin drink och bara snackade. Vinkade av Nina vid Centralen. Var tänkt att jag skulle möta upp Maina vid Babel, men då han inte svarade drog jag hem istället...He defantly killed the mood.

hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar