lördag 12 juni 2010

så jäkla trött

Denna vecka har varit en skitdålig vecka, framförallt på jobbet. Barnen har varit helt uppe i varv och alldeles förjävliga. Är superglad över att det är helg. I tisdagskväll var vi hos mormor, hon fyllde 75. Vi hade väldigt trevligt och maten var god. Så roligt att se Albin och Melvin leka tillsammans och ha roligt i varandras sällskap. Sedan hade vi Apt-möte i onsdags, vilket jag ínte hade någon aning om men det var ganska lungt, vi utvärderade bara våra mål som varit övergripande terminen. Var hemma vid 20 och mötte upp Maina och hans syster och gick ut och käkade middag på en indisk restaurang. Var mycket roligt och trevligt att träffa Mia igen och äntligen få en chans att prata. Var hemma vid 22.30 in i ducsh och sen i säng.

Resten av jobbveckan har bara varit jobbig. Har fått mottaga en del slag i huvudet och ansiktet och några sparkar i ryggen. Kan det verkligen vara meningen att bli middhandlad på jobbet?? Vill bara glömma denna vecka och hoppas på bättre vecka denna kommande annars vet jag inte vad jag gör...

Igår var det dags för studentskiva, hos min kusin Patricia. Första gången Maina träffade den delen av familjen. Den skumma delen....haha skämtsido. Men det var trevligt att träffa alla igen. Gör ju inte det så ofta. Melvin var i toppform med och det var så mysigt att få bära honom hela tiden och passa på att gosa med honom. Vi var ute i regnet, är ju trots allt en utepedagog så lite regn stör mig inte. Vi hittade massvis av sniglar, eller det är rättare sagt snäckor. Sedan gosade jag mycket med Ellen och pratade med henne. Fick henne att svara mig och skratta gjorde hon med även grät hon del för hon var hungrig och det kunde jag inte hjälpa henne med.

hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar