måndag 21 november 2011

En eftermiddag på IKEA

Idag har jag hängt med underbara Lotte:) Tidigare idag var jag sugen på att sticka till Ikea så jag frågade Lotte om hon också hade lust till det. Vilket jag fick till svar Fuck yeah!! Så vi mötes upp på Ikea, istället för hos mig och grabbade tag i varsin shoppingvagn och länsade dem på allt:P Vi tog en paus innan vi stack till nedervåningen och passade då på att avnjuta julbordet komponerat av mat-Tina. Det var en härlig stund att sitta ner och snacka med Lotte. Tycker vi ses alldeles för sällan. Skärpning. Det var det första julbordet för denna gång och till det blev det så klart julmust. Mums. Sedan vidare ner och fyllde vagnen till breden, med diverse olika saker. det blev bland annat en sådan här. Sen blev det så klart lite ljus, batterier, flaskor, burkar, lådor och ett rivjärn till mina morötter. Det var en mysig dag på Ikea och det får gärna dröja ett litet tag till nästa gång för min del...fast det finns ju en del saker till jag skulle vilja handla:P

1 kommentar:

  1. HAHA ja, det är farligt att åka till Ikea! Plånboken är ju inte så tjock efter man besökt detta underbara varuhus :D Åhh sån vill jag också ha! Kärringa väska på hjul :D Toppen!! Kramar

    SvaraRadera