söndag 27 november 2011

Mys med Lotte

Igår lördags var jag hos bästaste Lotte och myste med henne och hennes barn Ia och Måns. Vi fikade på lite bullar och smarties som jag köpt med mig till barnen. Senare på eftermiddagen smaskade vi på lusskatterna som jag också hade med mig. Det var dem första "julkakorna" som jag ätit i år. Mums! Det blev en massa samtal om allt och så klart massa bus med barnen, som att hoppa i mammas säng:) Vi sjöng även lite sånger och lekte med skattkistan tills Måns ramlade bakåt och välte ut hela kattens vattenskål och blev ledsen för han blev blöt. Senare på kvällen lagade Lotte underbart god mat; lax, ris och sås med broccoli. När regnet väl lagt sig lite, var det dags för mig att åter åka hem till Malmö. Mysig lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar