söndag 13 november 2011

Personalfest

I fredags hade vi personalfest på jobbet:) Jag sitter ju med i trivselgruppen och ser till att vi får göra lite sådana här evenemang utanför jobbet fast på jobbet. Så i fredags small det, hur supertrevligt som helst. Vi blev 9 stycken och bara tjejer i åldrarna 24-55, fast den åldersskillnaden känner man inte av. Vi alla var jämlika fast med olika erfarenheter och upplevelser. Alla hade tagit med sig något ätbart och för min del var det griljerad skinka och kachumbari (som för övrigt var väldigt populärt). Maten smakade utmärkt och samtalsämnena var trevliga och det blev många skratt hela kvällen igenom....trots att Sebbe inte dök upp:) Vi körde även lite lekar som pennan i flaskan; och det ska jag tala om för er inte är det enklaste när man har druckit lite. Men mitt lag vann:) Efter det körde vi 3stegs charader och det var hur roligt som helst. Det blev många Kalle Anka och Elvis. Många olika ibland lite knasiga förklaringar och rörelser men rätt gissat blev det. Mitt lag vann alla rundor och alltihop:) Grymt jobbat Eva-Lotta och Therese!!

Kvällen fortsatte och folk började droppa av, men vi fortsatte med musik och snack. Och eftersom man är med i trivselgruppen så får man den stora äran att städa efter också, men det gör mig ingenting med goa kollegor som hjälper till.

Fick även reda på att jag har fått ett smeknamn:P Kommer dock inte ihåg det just nu.

Tack alla underbara för en go kväll ser framemot nästa:) som blir glöggmyset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar