söndag 9 januari 2011

Bella på besök

Idag har jag haft Bella på besök, så morgonen börjades med att städa lite. Vet egentligen inte hur stor skillanden blev, men lite tycker jag i varje fall. Äntligen kom Bella och vi började plugga tillsammans. Jag blev så irriterade över det hon behövde plugga då vi redan gjort det att jag satte mig och började kolla igenom mina pärmar och min sida på hkr, för att hitta de arbetna vi gjort. I och med detta blev det inte så mycket eget pluggande för min del, men jag lyckades ändå lämna in en yterliggare uppgift:) Ju fler uppgifter jag lyckas beta av ju gladare blir jag. Nu har jag bara tre kvar, dessvärre (som är ett ord jag börjat använda flitigt) är det tre stora uppgifter. Men jag ska nog fan lyckas beta av dem också inom kursen genus. Dem andra ska vi inte riktigt prata om.

Tack Bella för att du kom och förgýllade min dag!

hejsvejs

1 kommentar:

  1. Hehe det var så lite så gumman och tack för all hjälp idag! Som jag sa innan idag! Vad skulle jag gjort utan dig!!!! Det finns bara inte ett liv som är fulländat utan dig i det! Kram

    SvaraRadera