lördag 22 januari 2011

Middag med grabbarn

Idag har jag faktiskt gjort mig förtjänt av en sovmorgon och sedan jag vaknade imorse har jag bara pluggat och chatat med lite vänner på facebook. Bland annat har det talats om gemensam ekonomi och snacka om att det kan finnas olika åsikter om det. Samtidigt som jag förstår åsikter så tycker jag fortfarande som jag gör. Varför ska jag förlora min egen ekonomi på grund av någon annan, trots att jag älskar denna människa?? Varför ska jag få mindre pengar till mig själv för att jag försörjer någon annan?? Sen om man inte har all fakta på bordet så kanske man inte ska yttra sig om vissa saker i heller, anser jag. Men nog pratat om det. Nu är det dags att göra mig i ordning, för alldeles strax ska jag bege mig iväg. Är bjuden på middag med vänner idag, the guys:)

hejsvejs

1 kommentar:

  1. Jag tycker iaf som jag gör jag också ;) Men sen även om man inte har all fakta (då personen inte berättar allt för en) så tycker jag iaf att man har rätt att argumentera för det man själv tycker!! Men det är jag! Hoppas du mår bättre idag gumman! Puss å kram

    SvaraRadera