måndag 24 januari 2011

Et varmt välkomnande

Idag gick jag till jobbet med blandade känslosteg. När jag kom innaför dörren stod det en liten kille J och kallade på L, då han trodde jag var henne. När jag sa att det var Myn uttryckte han med glädje Nu har mitt hjärtegryn kommit och sprang till mig och hoppade upp i min famn och gav mig en bamsekram. Sedan gick han in till de andra pedagogerna för att berätta att hans hjärtegryn hade kommit. Senare under dagen när vi gick hem från lekplatsen berättade han för mig att vi skulle gifta oss. Varpå jag frågar honom om inte jag är för gammal, men får svaret Nä.
Det är sådana ögonblick som man bara älskar och kommer komma ihåg framöver.

Dessa ungar som är helt underbar och fyllda med härliga personlighet som bara får en att le av lycka varje dag.
Älskar er goa ungar!!

1 kommentar: