lördag 22 januari 2011

En sorgens dag

Det var egentligen meningen att detta året skulle bli ett toppen år, endast fyllt med glädje. Tyvärr funkar ju inte livet så, och det blev jag medveten om idag när jag stod och väntade på bussen. Pappa hade messat och sa att jag skulle ringa. Det var ju inget glädjande samtal direkt. Fick reda på att en nära släkting till mig gått bort tidigare idag. Det var ju bara till att traska hem igen och ställa in planerna. Fan vad chockad man blir när man får höra något sådant. Chockad och så jävla ledsen. Så nu har jag gråtit konstant sedan jag fick reda på det och det för 1 timme sedan och skaka som bara den.

Samtidigt är döden en ämne som får en att tänka efter på allt man gjort och vad man inte har gjort. Önskar verkligen att jag åkt och hälsat på henne under julen som jag hade tänkt. Nu kommer jag aldrig mer att kunna göra det. FAN!!!!

Sen blir jag så arg eller snarare ledsen på hur människor kan ta det så lätt och skämta om saker. Fast det är väl olika sett man hanterar sorg på. Vissa väljer att ta liv, medan andra som vill leva dör. Orättvist livet är!!!

3 kommentarer:

  1. Usch men gumman inte alls kul!! Hoppas du kan känna dig lite bättre snart (så bra som det kan bli vill säga)!! Kramar om dig här ifrån! Hade du bott här hade vi kunnat gå en runda!!! Vi får göra det sen någon dag istället! Kram Bella

    SvaraRadera
  2. Skickar många kramar till dig över nätet tills du får en på riktigt på måndag.

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig gumman min!!!! Usch va hemskt :( Sänder också massa kramar till dig! Hur mår du nu? Puss o kram

    SvaraRadera