söndag 30 januari 2011

Det vackraste

Sitter ju och skriver mitt sista arbete nu på Genuskursen och samtidigt lyssnas det på musik. Efter att ha lyssnat på alla andra låtar valde jag nu svenska hits! Just nu spelaste "Det vackraste" med Cecilia. Det får ju helt mina tankar på annat håll. Det får mig att minnas Albins namngivning och all träning som jag och Bella hade inför den. Markus hade bett mig att sjunga något och jag i min tur frågade Bella om hon ville vara med och vi sjöng just "Det vackraste". En magisk känsla var det och vilka reaktioner man fick att både pappa och Markus stod med tårar i ögonen efter vi sjungit. Vet inte om jag ska ta det som någon bra reaktion eller alldeles förskräcklig:P Hihi det var roligt varje fall att få vara en del av cermonin!!
Nu har det gått 3 år sedan den dagen och "lille" Albin ska fylla 4 år. Stor kille är han och tiden går alldeles för fort!!!

1 kommentar:

  1. Hehe ja det var länge sen det, dock lite dåligt att vi började skratta mitt i!! Men men man kan ju inte vara perfekt alltid!!! Puss

    SvaraRadera