lördag 8 januari 2011

Plugg plugg och åter plugg

Fy fan vad tradigt det är att plugga varenda stund man är ledig. Men antar att jag har mig själv att skylla på. Tur är att det man läser är intressant och är en viktig fråga att diskutera, rolig dessutom. Jag har satt igång tankar hos mina kollegor, sambon och framförallt hos mig själv.

Men ändå att plugga på en lördag trots intresset är aldrig roligt. Känner för att gå ut och göra något galet, men det blir kanske senare ikväll. När jag har tillfredställt mig själv med pluggandet och tröttnat på det...

Tack Magda för att du står ut med alla mina frågor och arbeten. Tack för att du ifrågasätter det jag skrivit och kommenterar det. Det hjälper mig mycket!! Puss på dig gumman och hoppas att du snart kryar på dig!

hejsvejs

1 kommentar:

  1. Imorgon My (eller idag eftersom kl är 00.25) Då jävlar pluggar vi (hoppas jag)!! Så blir vi av med lite! Samtidigt som vi slipper plugga själva!! Nice! Kram och Godnatt

    SvaraRadera