tisdag 11 januari 2011

Vart kommer all energi ifrån??

Vart kommer all min energi ifrån?? Dessa två senaste dagar har jag varit fylld med energi åtminstone på jobbet. Men även hemma. Har i och för sig varit i full gång med plugg sedan typ i torsdags förra veckan, så egentligen borde jag vara sketatrött, men nä energiknippe är jag. Enda nackdelen är att när man kommer hem, kan man känns sig rastlös för man har inget att hitta på. Men igår tog jag mig tiden att faktiskt koppla av framför tv:n och en hyrfilm: Knight day. Jag tyckte den var ganska humoristisk och bra. Rekommenderar den faktiskt.

Men ikväll blir det åter till mina böcker och pluggande. Tack och lov att det är intressant. Fast det är roligt att plugga med och kunna få koppla det till sin verksamhet och se hur det fungerar, så man kan lyfta den där det behövs, eller bara få en förståelse varför.

Nu ska jag återgå till att njuta av min rast!

hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar