torsdag 20 januari 2011

Helgen som gått

Förra fredagen kom Sanna på besök, blev några drinkar och sen begav vi oss iväg på bio och såg "the toruist" med Johnny Depp och Angelina Jolie. Även fast vi inte fick sitta bredvid varandra så satt vi åtminstone framför varandra:)



På lördagen kom Lotte vid 12-tiden och det blev lite shopping på Entre. Vi hittade lite fina kläder som kunde vara ett alternativ inför kvällen. det roliga var när vi skulle testa kläder var att det Lotte tog in köpte jag och det jag tog in köpte Lotte. Synd att vi inte bor närmre varandra för då hade vår garderob varit större:) Vi käkade lunch på mitt sunset boulevard och sen lite mer shopping. Vi begav oss hemåt och korkade upp cidern, det enda jobbiga var att jag sprang fram och tillbaka till tvättstugan. Efter cidern blev det mousserande vin, drinkar i mängder och saltlakritsshots. Vi fixade till oss både med smink, hår och kläder:) och begav oss ut till Retro där det blev fler cider. Dörrvakten var ursöt och vilken gentleman öppnade dörren varje gång vi skulle på toa...hihi. När vi klev av bussen igen var det fullt med poliser för det var ngn idiot som kört rakt in i en affär på andra sidan körbanan. Hur fan lyckas man med det?? Hemma igen skulle vi på efterfest men den var slut när vi kom så istället blev det ngn shot till för min del och en drink, medan dém andra började göra sig redo för sängen. Sista jag minns innan jag somande var att jag pratade med Sanna och att sängen snurrade. sedan var det godnatt!!!



På söndagen gick vi upp tidigt för jag skulle iväg till Ängelholm och Magdas surprise Babyshower. Kände mig ganska trött hela dagen, och tågresan var endast jobbig. visste inte hur jag skulle sitta och så. Babyshowern var skoj och huvudsaken var att Magda gillade den. Vi åt kinesiskgryta, lekte lekar där dem flesta fick utmana Magda ex genom att mata med chokladpudding med ögonbindel. Hahs Magda kommer förhoppningsvis bli bättre på det i verkligenheten än hon var i leken. Vi åt även en undebar gravidmagenpinsesstårta som Bella hade gjort. Begav oss hemåt igen när mörkret började falla. En underbar helg med massa underbara människor som kallas vänner!!!!



hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar