tisdag 18 januari 2011

I helgen har det varit full rulle och inte en enda ledig stund. I fredags hade vi en mysstund på jobbet och hann till och med, med lite "skönhetsoperation" (vi snackar håren på överläppen som N tog bort med sytråd)

innan det var dags att lämna N och mitt hjärtegryn. På kvällen kom Sanna och det blev några drinkar innan vi begav oss till Entre och bion The Tourist. Vi hade tur som fick biljetter även fast vi inte fick sitta tillsammans, utan raderna bakom varandra. Men vad gjorde det...??



På lördagen kom Lotte-potte hit och vi skulle ha en mysdag/festdag. Vi började med en shoppingrunda och inhandlande av lite kläder, lunch på stan innan vi begav oss hemåt och korkade upp flaskor med cider och mousserande vin, samtidigt som jag sprang fram och tillbaka till tvättstugana. Senare när cidern började ta slut gick vi för att handla blanevan och så därefter blev det matlagning (kyckling, skivad stekt potatis och en grym sallad och sås). Drinkar började blandas och blandas och vi snyggade till oss. Shit vad heta vi blev:) Det blev så klart ett antal shots också innan vi begav oss ut till Retro där vi fortsatte vårt festande. Hemåt skulle vi på efterfest, men den tog slut innan vi hann dit, så vad gjorde lilla My då mån tro? Hon fortsatte festandet hemma med fler shots och drinkar. Dock tyckte Maina och Lotte att det var dags att dricka lite vatten. Jag höll inte med alls:P Sängen nalkades efter ett samtal med Sanna vid 04.30.



Upp dagen efter vid 08 för att förbereda allt jag skulle ha med mig till Magdas BabyShower. Men fy fan vad trött jag var.



Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar