onsdag 2 februari 2011

Brödbakning

Ikväll har jag varit väldigt duktig. Ger mig själv en klapp på axeln. Har skrivit och lämnat in 2 uppgifter nu ikväll och som Maina sa, har jag lagt ner mer energi på dem än vad som egentligen behövdes. Men återigen som Maina sa är jag en perfektionist. Allt ska vara bra och jag vill vara nöjd över vad jag gör. Så två arbeten avklarade, bara 1 kvar:)
Samtidigt som pluggande lagade jag ungsstekta rotfrukter och vitlök/chilimarinerad fläskytterfilé i ung samt bakade bröd som för tillfället står och gräddas i ungnen. Doftar helt underbart i lägenheten. Tror ni det var allt?? Ha HA HA NÄÄ! Jag har även börjat städa och då menar jag gnuggande överallt för här ska storstädas så hela lägenheten skiner!!!!

FAN VAD JAG ÄR GRYM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar