torsdag 24 februari 2011

Några trötta dagar

Dessa senaste dagarna har jag varit riktigt trött. Så trött att jag har försökt hålla mig vaken på jobbet och lyckats med nöd och näppe. Men imorgon är det fredag och det ska bli skönt med helg. Inte för att det kommer bli mycket vila då i heller, men det ska bli skönt med ledighet. Det ser man alltid framemot. Igår så blev det kebab och hyrfilm, vilket var mysigt. Men hyrfilmen fick Maina i princip se själv då jag var för trött när han väl var hemma. Men det blir att ladda ner den, men det får Maina sköta. Ikväll har det varit någon powernap och sen bara tvätt tvätt och tvätt. Nu när den är klar måste jag börja packa inför helgen:)

1 kommentar:

  1. Men att tvätta är också bra! Hoppas du blir lite piggare av lite helg då gumman!! Puss

    SvaraRadera