söndag 20 februari 2011

En kväll på Waynes coffe

Ikväll har jag umgåtts med en härlig vän. Meningen var att vi skulle gå på bio men istället blev det Waynes coffe, där vi satt i någon timme och. Vi hade underbara diskussioner om allt som rörde sig i våra liv. Allt från skola, relationer, politik, till första gången, genus, vänskaper och fester. Känns skönt när man har någon som man kan prata med allt om och faktiskt föra diskussioner och resonera kring saker och ting. Allt detta utan att man känner en irritation över varför personen inte tycker som jag eller varför tycker personen så. Det bästa av allt är att han faktiskt svarar när man hör av sig och tar sig tid för att träffas och att han hör av sig från tid till tid. Det är ju inte alla som gör det. Men vänner gör!

Jag bad även honom förklara vem jag är och hur han såg mig. Då kom det upp saker som bra humor, snäll, gladlynt och fjant. Ordet fjant fastnade och det är något jag kan le åt:P

Tack för en trevlig och givande kväll i underbart sällskap.

1 kommentar:

  1. Fast du och jag kan väl prata om det mesta också! Eller iaf har vi kunnat de :D Men låter som en mycket trevlig kväll gumman! Puss å kram

    SvaraRadera