tisdag 8 februari 2011

Förbränning!!

Igår långt om länge, efter det att Maina käkat en jäkligt stor potion mat (men det behöver han) fick jag honom att äntligen byta om till träningskläder:) MKB har ju byggt ett gym på första våningen och det besökte vi för första gången igår. Det är inte mycket, men det är ju något. Jag satte mig direkt på cykeln och besteg flera berg med det programmet jag valde...Maina bestämde sig för crosstrainern. Det såg roligt ut där han gick och slet och slet. Han blev väldigt trött och när han gått där 20 min så pallade han inget mer, utan gick istället för att lägga sig och vila medan jag fortsatte. Dels cyklade jag i 20 min, lite styrketräning och sen crosstrainern (fast då hade Maina tom gått hem:P) i 20 min, sen begav jag mig också hemåt. Hoppade in och njöt av den varma duschen. Resten av kvällen scrappade jag :)

Grymt jobbat MY att förbränna mer än 130 kalorier:)

1 kommentar:

  1. Gött ju!! Låter ju super bra att ha ett gym i samma hus! NICE!!!! Jag önska vi också hade det! Hade varit sjukt nice!! Men blir gymmet nere runt hörnan istället!!

    SvaraRadera