torsdag 10 februari 2011

Onsdag och torsdag

Igår var en hopplösdag, var så skönt att komma hem fast jag var så arg och irriterad. Jobbig dag på jobbet helt enkelt, men så är livet ibland. Men dagen fortsatte inte mycket bättre, för det var strul när jag skulle se på film. Mainas dator funkade inte, vilket jag sen fick förklaring för när jag fattade att det var virus på den. Sen funkar inte heller min dator eller vår dvd. Så jävla typiskt när man har lånat en massa filmer som skall tillbaka. Sjukt irriterat!!!! Det blev inte heller bättre av att jag inte orkade träna. Får ta mer idag!!

Idag har vi varit på Äpplelekplatsen med våra skolgruppsbarn. Var roligt och mycket kallt. Jag skadade även mig när jag skulle försöka ha roligt och leka med barnen på karussellen, ramlade av och slog magen. Aj aj aj!!


Mina drömmar, mål och planer??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar